Regulamin
Regulamin Hotelowy
Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
§1
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Jeśli gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
§2
- Życzenie przedłużenia doby poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§3
- Gość hotelowy nie może przekazać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00. Po godzinie 22:00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z gośćmi w pokoju.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa i udzielenia jakichkolwiek świadczeń, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu bądź też dopuścił się popełnia przestępstwa na szkodę hotelu oraz zalega z płatnościami.
- Hotel może odmówić udzielania jakichkolwiek świadczeń Gościowi, który podczas pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu, bądź też dopuścił się popełnia przestępstwa na szkodę hotelu. W takiej sytuacji Hotel ma prawo nakazać opuszczenie pokoju.
§4
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
- Profesjonalna i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
- Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
- Sprawnym pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
§5
- Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi
- Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- Budzenie o oznaczonej godzinie,
- Przechowywanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowywanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego), chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa,
- Przechowywanie (w czasie pobytu Gościa w hotelu) pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Hotel może odmówić przyjęcia tych rzeczy tylko wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca, chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa
§6
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
- Poszkodowany powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§7
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Każdorazowe wezwanie interwencji Patrolu Ochrony, Policji lub Straży Pożarnej zawinione i wywołane przez Gościa Hotelowego powoduje możliwość nałożenia kary pieniężnej w wysokości 500zł.
§8
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Na terenie całego hotelu, w tym przylegających parkingach i chodnikach obowiązuje zakaz używania materiałów niebezpiecznych (m.in. petardy, fajerwerki).
§9
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa.
W przypadku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
§10
Jeśli hotel poniesie znaczne straty z powodu nie zrealizowanej rezerwacji, gość który tej rezerwacji dokonał może być zobowiązany do uiszczenia rekompensaty w wysokości do 50% ceny najmu tego pokoju.
§11
W pomieszczeniach mieszkalnych zwanych pokojami jest całkowity zakaz palenia tytoniu, osoba która nie podporządkuje się ponosi karę pieniężną w kwocie 500zł.
§12
Wyróżnia się trzy formy płatności: gotówką, kartą lub przelewem. Przy wybraniu formy płatności przelewu Konieczny jest wypis z Krajowego Rejestru Sądowego firmy przesłany faksem lub drogą mailową oraz zlecenie z podpisem głównego księgowego.
§13
Obiekt hotelarski ma obowiązek stosować standardy ochrony małoletnich, w szczególności ustalić tożsamość małoletniego i jego relację z dorosłym, z którym przebywa w obiekcie. (Ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich).
Dyrekcja Hotelu
Życzymy miłego pobytu